Marketing van de toekomst

Content bezegelen ‘uitgestrektheid’ en content marketing bezegelen dat u universum creëert doodop uw webstek diegene bezoekers aantrekt. Het houdt te dat u info creëert, aanbiedt en verspreidt diegene aansluit op een voorafgaand geïdentificeerde behoefte van uw doelgroep. Uw doelwit existentie onderbrak nieuwe relaties aan te gaan plusteken bestaande relaties ter ijkmerken. Met content marketing legt u de onderstel voor conversatie inclusief uw (potentiële) klant.

Dit inhouden dat u zorgt inkeping den juiste info (=content), snijwond ie juiste publiek, op den juiste plaats, doodmoe ie juiste moment. Direct, multimediaal plusteken bovenop alles: vindbaar!

Waarom content marketing?
Belangrijke overwegingen voor content marketing wezen de belangrijke rol van sociale drukpers plusteken zoekmachines waardoor de potentiële klant huis geïnformeerd existentie dan uiteindelijk voor hij overgaat tot een koop (doodmoe het internet). Internet speelt zonet steeds vaker een meldkamer rol bij aankoopbeslissingen. Onderzoek wijst overigens ge dat ie merendeel van den consumenten niet gelooft dat adverteerders de waarheid spreken ter reclames. De voornaamst tijd snee de nodige aanpassingen in uw marketing- plus salesaanpak dus!

Content marketing: oude wijn te nieuwe tassen?
Content marketing plus ie verwante Native Advertising wezen ter feite niets anders dan hippe nieuwe benamingen inkeping eentje verschijnsel dat ofschoon tal langer is. Het existentie deze schooljaar tachtig schooljaar geleden dat Procter & Gamble op den Amerikaanse tv den eerste soapserie uitzonden, plus daarmee één van den eersten waarden die inclusief ‘content’ kwamen die boterham den doelgroep van Amerikaanse huisvrouwen winstgevend plus emotioneel relevant wasgoed. Niemand kon ter 1933 voorzien dat den tv – waarna nog te zwart-wit – het dominerende medium zou worden boterham de rest van den 20e eeuw, niet dat televisiereclames belangrijker zouden wordt dan advertenties ter radio plusteken gedrukte drukpers.

Online plusteken offline drukpers uitingen samenvoegen

Content zijn den toekomst van marketing
Niemand vermag het alhoewel nog ontkennen: content marketing (gemeenschappelijk inclusief Big Data plus mobiele marketing) bezit de toekomst. Onderzoek wijst bijvoorbeeld voltooid dat websites met blogs 434% meer geïndexeerde pagina’s en 97% meer geïndexeerde linksom opbrengen. Dit betekent dat zulke websites vaker bel zou staking bij zoekopdrachten diegene ter zoekmachines mits Google worden ingevoerd. B2B Bedrijven die content marketing benutten genereren 67% meer leads dan bedrijven diegene dat noch handelen, plus deze leads wezen ook nog van hoge kwaliteit. Het existentie dan zowel niet wonderbaarlijk dat 71% van den marketeers en CMO’s aangeeft ter den toekomst nog grotere gedeeltes van kip schatting ter zou beleggen te content marketing.

De toekomst van content: trends
Maar watten zijn den toekomst van content marketing? Niemand vermag exact uittekenen hoe dit trend zichzelf in den verre toekomst precies zou evalueren. De technologische ontwikkelingen die het internet tot het machtigste medium van den 21e eeuw vervaardiging, storten hen constant versnellende onlangs onverwijld voort. Hierdoor kunnen wij ofschoon moeilijk vooruitzichten optekenen van hoe den toepassingen van Big Data, ie internet of things, plus bijvoorbeeld wearable computing en 3D-technologieën de methode gaan wijzigen waarop wij drukpers plusteken info zullen verwerken te den toekomst. Wat we wel kunnen ageren zijn loeren misselijk de trends in content marketing van den afgelopen decennia, plus vandaar voltooid voorspellingen handelen diegene de komende jaren steek zou kunnen liefhebben.

Trends ter content marketing
De belangrijkste trends overheen de afgelopen jaren, die eentje schatting schenken van wat we in de komende jaren kunnen verwachten (plusteken waar bedrijven dus op in zullen moeten performen), persoon de volgende:

1. Een trend diegene we internationaal bewonderen bestaan dat content marketing blogs steeds langere worden (1000+ woorden). Ze krijgen hierdoor eentje hogere informatiedichtheid en wordt zonet interessanter snijwondje ook zoekrobots als consumenten van lichaam plusteken bloed.

2. Content marketing verbreedt watten betreft modaliteit. Vooral grafische content plus video worden steeds vaker gebruikt, ook onderbrak B2B indien B2C bedrijven; dit is een verplaatsing die in de toekomst door zal storten. Audio bestaan, doodmoe den podcasts van enkele avantgardistische B2B bedrijven na, nog merendeels onontgonnen terrein.

3. Content marketing zou zichzelf zowel gaan verbreden onpasselijk offline toepassingen, zoals tastbare addenda gewichtigheid gadgets diegene we reeds alhoewel zien, plusteken events (waarbij de scheidslijn tussen brand positioning langs sponsored events plus offline content marketing vervaagt). Hybride kneden tussen online plus offline events worden ook belangrijker; denken bijvoorbeeld aan webinars of real life seminars die online live in volgt wezen.

4. Content marketing zou er ter heel veel verschillende ontwikkelen en maten persoon, zowel wegens de mogelijkheden van Big Data, en mobiel gecombineerd inclusief content marketing ten volste in kunnen bezigen.

De heugenis snijwondje bedrijven plus marketeers zullen in de toekomst dan zowel liggen ter ie traceren/fabriceren van content diegene emotioneel verbindt, vermaakt, of meegaand is voor den consument. Content marketing is hoe dan zowel here to stay.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *